Asik Oldum Allaha Sozleri

Derviş oldum gezdİm dağ İle taşi. Bülbül güllere konar Ulu mevlayı anar Ben âşık olamadım Yüreğim ona yanar Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah.


Kabul Olmus Bir Duam Var O Duanin Gerceklesen Hayali Oldugum Gibi Guzel Soz Ilham Verici Sozler Ask Sozleri

Mevlasını sevenler hiç düşer mi günaha.

Asik oldum allaha sozleri. Yenİ gİrdİm erenler arasina. İbrahim Başaran aşık oldum Allaha ilahisi sözleri ve videosu. Hu Hu Hu Allah Hu Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah Bülbül güllere konar ulu Mevlayı anar Ben âşık olamadım yüreğim ona yanar Hu Hu Hu Allah Hu Hu.

Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur. Aşık Oldum Allaha İlahi Sözleri Aşik oldum ben allahin adina Doyamadaim lezzetİne tadina Yenİ gİrdİm erenler arasina Bana allah gerek cİhan kar etmez Benİm gönlüm zİkİr İster eylenmez Derviş oldum gezdİm dağ İle taşi Irmak oldu akti gözümün yaşi Terk eyledİm ana baba gardaşi Bana allah gerek cİhan kar etmez. Hadi ilk güldüğün gibi gül yüzüme.

Aşık Oldum Allahım ilahi Sözü Âşık oldum Allahım senin adına Doyamadım yâ Rabbim zikrin tadına Rahmetinle Allahım affeyle beni Kabul eyle yâ Rabbim ol Hûzuruna. Âşık oldum Allaha Güzel Rasulüllaha Mevlâsını sevenler Hiç düşer mi günaha. İman ettim Rabbime tâ kâlu-belâda Kulluk etmeye geldim fâni cihâna Mahrum eyleme beni.

Aşık Oldum Allaha İlahi Sözleri Aşik oldum ben allahin adina. Ozanların söylediği en güzel aşk sözlerini yani Aşık sözlerini bu içerikte listeledik. İlahiyi hem okumak hem de dinlemek için sayfayı aşağıya doğru kaydırmanız yeterli olacaktır.

Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah Bülbül güllere konar Ulu mevlayı anar Ben âşık olamadım Yüreğim ona yanar Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah Allah Allah diyenler Nurdan libas giyenler Muhammede yar olsun. Aşık Oldum Allaha ilahi sözleri. Sen gözlerinden ateşler saçarak zehirli oklarını bana yöneltirken ben sana aşık oldum.

Hu Hu Hu Allah. Âşık oldum Allaha Güzel Rasulüllaha Mevlâsını sevenler Hiç düşer mi günaha. Âşık oldum Allaha güzel Resulullaha Mevlâsını sevenler hiç düşer mi günaha Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah Bülbül güllere konar ulu Mevlayı anar Ben âşık olamadım yüreğim ona yanar Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah.

Ayrıca Canı Dilden Aşık Oldum İlahi Sözlerini dinlemek isterseniz sayfamızda ilahinin dinletisi de yer almaktadır. Aynı zamanda ozanların aşk ile ilgili sözlerini şiirlerini sosyal medya hesaplarından paylaşabilirsiniz. Hu Hu Hu Allah Hu Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah.

AŞIK OLDUM ALLAHA GÜZEL RESULULLAHA İLAHİ SÖZLERİ İLAHİSİNİN SÖZLERİ İLAHİLER İLAHİ SÖZLERİ SÖZLÜ VİDEOLU DİNLE Aşık oldum Allaha güzel Resulullaha. Gozlerim Asik Oldum Affet Allahim Sozleri mobil mp3 indir Gozlerim Asik Oldum Affet Allahim Sozleri cep mp3 indir Gozlerim Asik Oldum Affet Allahim Sozleri cep müzik indir Gozlerim Asik Oldum Affet Allahim Sozleri telefona bedava indir. Allah Allah diyenler Nurdan libas giyenler Muhammede yar olsun.

Bana allah gerek cİhan kar etmez. Âşık oldum Allaha güzel Rasulullaha Mevlâsını sevenler hiç düşer mi günaha. Terk eyledİm ana baba gardaşi.

Âşık oldum Allaha Güzel Rasulüllaha Mevlâsını sevenler Hiç düşer mi günaha. Aşık oldum Allaha güzel Resullullaha Mevlasını sevenler hiç düşer mi günaha Allah Allah ya Allah can Allah canan Allah Cümle derde devadır La İlahe İllallah Bülbül güllere konar ulu Mevlayı anar Ben aşık olamadım gül deyip ona yanar Allah Allah ya Allah can Allah canan Allah Cümle derde devadır La İlahe İllallah. Hu Hu Allah La ilahe illallah Nur Muhammed Sallallah.

Binlerce ilahiler sözleri bulacağınız Türkiye nin en kapsamlı ilahi sözleri sitesi ve bir çok sanatçının okuyabileceğiniz dev arşiv. Dürüstlük yalnız kalmayı göze alabilmektir. Gozlerim asik oldum affet allahim sozleri isim sanatçıya ait şarkıları yada gozlerim asik oldum affet allahim sozleri müzikleri arama sonucuna ait mp3leri sitemiz üzerinden ücretsiz indirebilirsiniz.

Güzel sözler kategorisinde de yer alan en güncel yeni ve resimli aşık sözlerine bu içerikten erişebilirsiniz. Mevlasını sevenler hiç düşer mi günaha. Sana eskisinden daha deli aşığım ben.

Bülbül güllere konar ulu Mevlayı anar Ben aşık olamadım gül deyip ona yanar. Sar beni ellerinle sıkıca tut yüreğimi aşkım aşığım sana. Ayrıca dilerseniz gozlerim asik oldum affet allahim sozleri video indir me işlemi de yapabilir cep telefonunuza ücretsiz yükleyebilirsiniz.

Hu Hu Hu Allah. Aşık oldum Allaha güzel Resullullaha Mevlasını sevenler hiç düşer mi günaha Allah Allah ya Allah can Allah canan Allah Cümle derde devadır La İlahe İllallah. Aşık oldum Allaha güzel Resulullaha.

Zaman ömrümü alıp gitse de sessizce seni kalbimden alamayacak yeminliyim aşkımın üstüne. Benİm gönlüm zİkİr İster eylenmez. Irmak oldu akti gözümün yaşi.

Allaha olan aşkı en iyi şekilde anlatmak için ilahiler kullanılır.


Gelde Gor Beni Ask Neyledi Resimli Sozler Guzel Sozler Anlamli Sozler Ask Sozleri Resimli Sozler Zeliha Karakas Cool Words Islamic Quotes Turkish Quotes


Yalnizca Allah A Inanin Gerisi Inanilacak Gibi Degil Guzel Soz Ozlu Sozler Edebiyat


Belki Bir Gun Ilham Verici Sozler Yildonumu Sozleri Ilham Veren Sozler


Bunu Unutma Ozlu Sozler Ilham Verici Sozler


Resimli Ask Sozleri En Guzel Ask Sozleri Etkileyici Sevgiliye Ask Mesajlari Ask Sozleri Resimleri Ask Sozleri Guzel Soz Ilham Verici Sozler Ayrilik Sozleri


Ben Allaha Kul Oldum Senin Icin Yandim Kul Oldum Baskasiyla Isim Olmaz Be Gulum Ozlu Sozler Kitap Guzel Soz


M Kuzu Ilham Verici Sozler Ayrilik Sozleri Ilham Veren Alintilar


Dini Sozler Resimli Guzel Sozler Resimli Sozler Ask Sozleri Guzel Soz Ilham Verici Sozler Komik Cuma


Kurvan Olurum Ben Sana Ozlu Sozler Guzel Soz Ask


Gulusu Tekrar Tekrar Asik Oldugum Gulusu Metin Mesajlari Ozlu Sozler Guzel Soz


Sevdiginizin Kalbinde Olun Yunus Ilham Verici Sozler Yildonumu Sozleri Ilahm Veren Alintilar


Seni Bana Veren Rabbime Sukurler Olsun Guzel Soz Sevgi Sozleri Ozlu Sozler


Sen Benim Sukrumsun Yunus Yildonumu Sozleri Guzel Soz Ask


Kurban Oldugum Allah Imin Rizasiyla Allah Icin Seviyorum Seni Elif Immmmmm Ilham Verici Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler


Hz Mevlana Tavsiye Sozleri Ozlu Sozler Ilham Verici Sozler


Bismillahirrahmanirrahim Besmele Ile Baslariz Hayirli Olsun Kelam Allah A Hamdu Sena Resulune Selam Allahumme Salli Ala Seyyidina Kelebekler Guzel Soz Tirtil


Ne De Guzel Soylemis Yildonumu Sozleri Ilham Veren Sozler Romantik Sozler


Affetmek Mi Allah A Mahsus Bana Degil Ilham Veren Sozler Ilahm Veren Alintilar Alintilar


Ben Senin Beni Sevebilme Ihtimalini Hesaplarken Baskasina Asik Oldum Ya La Hadi Allah A Emanetsin Kardesim Sozler An Alinti Sozler Guzel Soz Ozlu Sozler


Posting Komentar untuk "Asik Oldum Allaha Sozleri"